Monday 4 September 2017

1m Forex Indikator


Scalping system 7 Stora JPY 1M scalping strategy. Submitted av Chelo den 24 november 2007 - 15 39.Så här är en strategi jag har försökt att träna fot den senaste månaden och jag verkar bli bättre på det Vad skulle vara Mycket trevligt, är om någon kan hjälpa mig att stämma lite mer. Valuta GBP JPY eller USD JPY men jag använder det huvudsakligen på gbp jpy Tidsramar 1M, 5M, 15M Indikatorer 3 uppsättningar bollinger bands.1 Period 50 Avvikelse 2 RED 2 Period 50 Avvikelse 3 orange 3 Period 50 Avvikelse 4 Gul. mallen för dessa bollinger-band kan laddas ner från denna post. När du laddar upp din mall kommer du att märka de tre uppsättningarna bollingerband. Nu kommer priset ständigt att sträcka sig mellan dessa linjer. När priset går över det övre röda bandet åtminstone halvvägs till orange band om det kommer till det gula bandet är bättre men inte som vanligt Då priset kommer att tendera att återfalla mot mitten av bollinger band, du vinst bildar denna retracing. Buy Strategy, det är detsamma som att sälja, skillnaden är att vi kommer att vänta på priset att sträcka sig mellan de lägre röda och gula band och handla omkolning mot mitten. Tippen handlar inte på olika eller tysta marknader, handla inte tidigare till pressmeddelanden. Gå till 5 till 10 pips Bra system Att handla mellan öppnandet av London-sessionen och avslutningen av Japan-sessionen. Stoppförlust eftersom denna strategi kräver att du tittar på skärmen kom ihåg det här är 1M-tidsramen. Jag brukar ha två typer av stoppar tidsbaserade och förlustbaserade. Tidbaserad Tr Y och ta reda på hur länge det kommer att ta marknaden för att komma i din förväntade riktning, om den tid du planerat redan är påbörjad, stäng sedan ordern. Ingen poäng i väntan på förlust. Stoppförlust Eftersom du handlar en mycket kort tid ramar dina slutar bör också mycket väldigt snäva Ibland kommer du att dra nytta av en 3-minuters handel och du kommer inte att kunna ställa in en riktig SL så att dina stopp kommer att ges till dig av ditt pengar management system. what jag skulle vilja göra är att studera för att lägga till eller inte några extraindikatorer Jag bifogar resultaten från min senaste vecka 102 vinst, 80 av lönsamma affärer. Alla hjälp är välkomna. Template är bifogad som Rar-fil och går i din mall-mapp i MT4-katalogen. Upplagt av Chelo den 26 november 2007 - 16 20.Något som jag glömde att nämna om denna strategi Observera att strategin nämner tre tidsramar 1m 5M och 15M Även om du skulle handla den här strategin på 1M time frmae, använd de andra två för att se till att du är ingen handel mot en starkare trend . Också ha i åtanke viktiga resstödnivåer och förvänta dig inte att priset ska studsa till höger om det första bandet så fort det rör sig om det. Det tar tid att klara sig. Mycket viktigt att demo handla den här så Kan få känslan av paret och hur det beter sig i en så liten tidsram, det kan vara knepigt. Inlämnad av Ele den 28 november 2007 - 22 07. Fantastiskt system, skulle du berätta för mig hur länge du testat det, vad s den genomsnittliga vinsten för en vecka bara handlar GBP JPY. Ingiven av Ele den 29 november 2007 - 05 17.dear Chelo, jag hittade 50,2 kanske större, hur är det med 40,2 kommer att bli samma Jag undrar någon trendig marknad är riskabelt för Systemet Så vill du berätta för mig hur man undviker sådan risk. Inskickad av Chelo den 29 november 2007 - 22 25. Tack för att du tar intresse för denna strategi har jag testat den i ungefär två månader nu och den första var en komplett Katastrof, tills jag fick veta hur paret beter sig i en så liten tidsram, tar det många timmar av observation hur gör jag Undvik risken för en trendig marknad genom att scalpera trenden. Om du kontrollerar det detaljerade uttalandet som jag skrev upp kommer du märka 80 är korta positioner, för att jag scalpered ned trenden. I en trend sträcker priset vanligen bort mittlinjen Bollinger-banden i riktning mot trenden. Om det finns en vinst, finns ingen vinst, medel vinster kommer att ges av dina pengar och riskhantering, vinstmål osv. Jag tror att någon som kan göra en konsekvent 20 i månaden borde vara mer än lycklig. Några andra tips Jag hittar måndagar för att vara en väldigt komplicerad dag för att handla denna strategi. Kontrollera alltid res och stödnivåer på större tidsramar och lyda dem. En av de största riskerna med scalping-strategier är överhandel. Som du kan se på uttalandet Jag drog 102 på en vecka, men det var bara att trycka på det, och testa strategin, det borde inte vara ditt veckovisa mål, för om så är fallet kommer du säkert att blåsa ditt konto på nolltid. Test det, test det igen, testa det lite Mer och fortfarande kommer det aldrig att vara dumt. Jag ska testa hur 40,2-inställningen fungerar och jag berättar för mina resultat. Bäst av slutar och tack för förslaget Chelo. Submitted av Edward Revy den 4 december, 2007 - 13 50. Hej alla, här är min observation Jag hittade inga indikatorer ännu för att föreslå, men jag testade olika Bollinger Bands inställningar och tittade på Ele s förslag och fick nästa. Uppställning GBP JPY 1 min BB 200, 2, -2 BB 200, 3, -3 Ta bort mittlinjen på Bollinger Bands eller gör den svart osynlig I stället för den här raden kommer vi att använda EMA 100. Jag försökte också EMA 200 för detta ändamål, men slutade slutligen på EMA 100.Registrerings - och exitsreglerna är utan ändringar Använd 100 EMA för utgångar eller gå för 5-10 pips per handel Ser ut att vara ganska exakt. Jag kommer att lämna denna inställning på mina bakgrundsdiagram och om jag hittar ytterligare intressanta tillvägagångssätt eller några indikatorer att lägga till kommer jag gärna att ge mina kommentarer. Bäst Hälsningar, Edward. Submitted av användaren den 5 december 2007 - 03 34.säre herrar, jag försöker denna strategi b ut jag mötte ett stort problem några gånger stearinljuset när det bryter bollingerbandet till den lägre linjen till exempel och jag lägger köporder efter det priset för nästa stearinljus går inte upp det fortsätter att gå ner i stearinljuset, stäng inte ut sidan linje och gjorde ett stort antal pips hur kan vi undvika denna suituation eller är det filter tofilter är falsk signal väntar på ditt svar bästa hälsningar.4 Typer av indikatorer FX Traders Måste veta. Många valutahandlare spenderar sin tid på att leta efter det perfekta ögonblicket för att komma in Marknaderna eller ett talande tecken som skriker köper eller säljer och medan sökningen kan vara fascinerande är resultatet alltid detsamma sanningen är att det inte finns något sätt att handla forexmarknaderna som ett resultat måste framgångsrika handlare lära sig att det finns En mängd olika indikatorer som kan hjälpa till att bestämma den bästa tiden att köpa eller sälja en valutakurs. Här är fyra olika marknadsindikatorer som mest framgångsrika valutahandlare är beroende av. Indikator nr 1 Ett trendverktyg Det är möjligt att göra pengar med hjälp av ett motstridigt tillvägagångssätt för handel Men för de flesta handlare är det enklare sättet att känna igen riktningen för den stora trenden och försöka göra vinst genom att handla i trendens riktning. Det här är trendverktyg som kommer till spel. Många missförstår målet Av trendverktyg och försöka använda dem som separata handelssystem. Det här är möjligt, men det verkliga syftet med ett trendverktyg är att föreslå om du ska leta för att gå in i en lång position eller en kort position. Så låt oss överväga en Av de enklaste trend-följande metoderna den glidande genomsnittliga crossover. Ett enkelt glidande medelvärde representerar den genomsnittliga stängningskursen över antal dagar i fråga. För att utarbeta, låt oss se på två enkla exempel en längre term, en kortare term. För relaterad information om flyttning Medelvärden, se Exploring det exponentiellt viktade rörliga genomsnittet. Figur 1 visar 50-dagars 200-dagars glidande medelvärde för euro-yen-korset. Teorin här är att th E-trenden är gynnsam när 50-dagars glidande medelvärde ligger över 200-dagarsgenomsnittet och ogynnsamt när 50-dagen är under 200-dagarna. Som diagrammet visar, gör denna kombination ett bra jobb för att identifiera den stora trenden på marknaden - åtminstone större delen av tiden Men oavsett vilken glidande medelkombination du väljer att använda kommer det att finnas whipsaws. Figure 1 Den euro yen med 50-dagars och 200-dagars glidande medelvärden. Figur 2 visar en annan kombination av 10- dag 30-dagars crossover Fördelen med den här kombinationen är att den kommer att reagera snabbare på förändringar i prisutvecklingen än föregående par. Nackdelen är att den också kommer att vara mer mottaglig för whipsaws än den långsiktiga 50-dagars 200-dagars crossover. 1 En statistisk mått på spridningen av avkastningen för ett visst värdepapper eller marknadsindex. Volatilitet kan antingen mätas. En akt som den amerikanska kongressen antog 1933 som banklagen, som förbjöd kommersiella banker att delta i investeringen. Nonfarm lön hänvisar till någon jobb utanför gårdar, privata hushåll och icke-vinstdrivande sektorer Den amerikanska presidiet för arbetskraft. Valutaförkortningen eller valutasymbolen för den indiska rupien INR, indiens valuta Rupén består av 1. Ett första bud på ett konkursföretags tillgångar Från en intresserad köpare vald av konkursföretaget Från en pool av bidders. Thread Scalping 1m och 5m tf. Scalping 1m och 5m tf. Hello allt jag är ny på forumet och söker lite vägledning från att fråga om scalping på 1m och 5m tf sI ser ut att komma in i scalping i forex och har tittat på olika forums strategi webbplatser och har märkt att för att scalping marknaderna verkar många handlare implementera invecklade strategier som involverar ma crossovers, ma bounces, bollinger band, macd, stokastiska och många andra indikatorer Även om dessa kan passa de specifika näringsidkare som använder dem, anser jag att vissa av dessa system kan vara förvirrande eller olönsamma. Å andra sidan överväger jag att hantera kartmönster på 1m och 5m tf egd Oulu toppar, dubbla bottnar, kilar, huvud och axlar etc etc men specifikt kilar Men jag verkar inte höra om handlare som bara handlar med diagrammönster för att skalpa marknaden. Jag undrade bara om handelsdiagrammönster på low tf s kan vara lönsamma. Vänligen se stycket nedan, hittade online medan du tittar på scalping. En viktig nyckelfaktor för dessa diagram mönster är den tidsram som de ses och används på. Som med någon annan inställning på forexmarknaden är diagrammönster på mindre tidsramar som fem minuters diagram inte respekteras lika mycket som de på timmars-, 4-timmars - och dagskartor. Även om mindre tidsrammönster inte respekteras så ofta kan de fortfarande användas framgångsrikt. Min fråga betyder detta att handelsdiagrammönster på 1m och 5m-diagrammet kommer att vara En otillförlitlig strategi. Alla råd skulle bli uppskattade mycket. Join Datum dec 2010 Plats Ontario, Kanada Inlägg 21.Patterns finns i de mindre tidsramarna, men enligt min mening är det mindre Tidsramen, desto mindre pålitligt mönstret tror jag inte på en indikatorbaserad metod kommer att producera konsekventa resultat oavsett tidsramen Även om jag sällan handlar mindre tidsramar längre när jag gör, använder jag samma metoder och principer som alla andra. Faktum är att det finns trender i alla tidsramar 5m och upp Och där det finns trender finns det potential för konsekvent vinst. Jo Datum november 2010 Inlägg 50.Smaller TF s är illa ofta Du ser inte dessa mönster så ofta på 1M speciellt Och Att följa mönstren under små TF s är farliga eftersom prisåtgärderna är mycket snabbare och det är svårt att förutse var det går nästa. Jag skulle kolla på högre TF s för mönstren och hitta en bra timing till skalp på 1M eller 5M Om du menar för att skalpa på det här sättet, då borde det fungera. Join Datum Apr 2010 Inlägg 118. Jag håller med Pipdealer, 1 min TF är mest av tiden bara för illa, och jag ser inte där diagrammönstren ska hålla sig tillräckligt bra för att handla dem Dvs en ofta 1-3 pips kan skruva upp tiden Sak, och så mycket slumpmässigt drag är alltid på marknaden, men i fall av 1 min diagram är det skillnaden mellan en ljudinspelning eller en smal SL-träff. Jag har en hårbotten från 5 min diagram där jag hittar en användning i 1 min Diagram för att bekräfta mina inmatningar eller se några mindre stöd - eller motståndslinjer som skulle vara gömda om du bara tittar på 5 min-diagram. Också scalping på 5 min diagram, glöm inte att uppmärksamma de större nyhetsmeddelandena, samt variera till skalp väldigt långsamma marknader med 5-10 pips intervall, plötsligt fortfarande små 20 pips rörelse skulle förändra landskapet för mycket hårbotten när det finns tillräckligt med likviditet och gå för 5 pips när du är säker på att det finns plats för en 10 pips rörelse, inte Det andra sättet. Allt i allt om du har tid att spendera framför skärmen och kan fatta snabba beslut, är scalping bra och jag tycker det är väldigt givande.

No comments:

Post a Comment