Friday 22 September 2017

Dwight Howard Handelsalternativ Juni 1


Dwight Howard ledde till Lakers. EL SEGUNDO, Calif - En bild Los Angeles Lakers fans har drömt om i två år blev äntligen en verklighet fredagskväll som Dwight Howard höll upp sin nyanmälda Lakers jersey för första gången på lagets träning Anläggning. Sitter på Lakers träningsdomstol med 10 Larry O Brien-troféer som stirrar på honom från Lakers vice VD Jennie Buss kontor och 12 mästerskapsbannor och åtta pensionerade tröjor kring honom på väggarna, introducerades Howard snabbt för de förväntningar som nu kommer Läggas på honom innan han ens tog upp media. Det har varit mycket spekulationer om att Dwight handlas under de senaste sex till åtta till tio månaderna till ett år, sade Lakers generaldirektör Mitch Kupchak i dag att spekulationen äntligen slutar och vi hoppas att det är 10 år från nu vi Kan lägga en jersey på den där väggen där säger Dwight Howard. Det är ingen tvekan att prövningen tog längre tid än Howard, Orlando Magic och alla inblandade skulle ha velat, men Howard fick slutligen sin önskan att handlas från Orlando Magic på fredag. I processen gick Lakers till att hämta den mest dominerande stora mannen Los Angeles har sett sedan Shaquille O Neal, som lämnade Orlando för att komma dit för 16 år sedan förra månaden. Nu går det med en stor stor släkting av Lakers stora män som går tillbaka Till George Mikan, Wilt Chamberlain, Kareem Abdul-Jabbar och O Neal, som alla ledde Lakers till mästerskapen efter att ha gått med i laget. Jag vill inte försöka konkurrera med de här killarna. Howard sa att jag vill ta med min egen smak till LAI såg en bild igår kväll. Det var som Mount Rushmore i Lakers centra och de hade alla de där killarna där uppe och sa, kommer han Gå med i listan över huvuden med Lakers greats Jag vill bli stor i min egen rätt Jag vill skriva min egen historia och idag är den första dagen i den historien. Höger släppte ut en stor suck och blinkade ett stort leende när han äntligen var Gav sin nr 12 Lakers jersey och höll den upp för första gången. Han inspekterade den från framsidan till baksidan innan den tog sig runt resten av dagen och kikade på det från tid till annan för att se till att det var riktigt. Det är så oerhört, Howard sa att det äntligen hänt Det är här Bara går runt på övervåningen och kör här Jag är verkligen en del av Lakers Det har inte riktigt slagit mig än jag är bara glad att vara här och jag ska göra Bäst ut av den. Det tog fyra lag, 11 andra spelare, fem utkast och otaliga rundor av samtal under många månader, men Magic bestämde att tiden var rätt att börja utan NBA: s bästa centrum och sluta en saga som har dogged Franchisen för vad som verkar som en evighet. Vi tar ett steg tillbaka Absolut, vi är, Magic-chef Rob Hennigan sa Men vi tar ett steg tillbaka med en vision. Många spelare hittade nya hem i blockbuster, inklusive Andrew Bynum, skickad av Lakers till Philadelphia 76ers 76ers skickade Andre Iguodala - en del av det amerikanska olympiska laget som avancerade till finalen i London Games på fredag ​​- till Denver Nuggets. Jag vet att min bästa basket är framför mig, skrev Iguodala på Twitter. Orland fick vakt Arron Afflalo och vidarebefordrade Al Harrington från Denver och vidarebefordrade Moe Harkless och center Nikola Vucevic från Philadelphia och vidarebefordra Josh McRoberts och bevaka Christian Eyenga från Lakers The Lakers fick Howard, vakta Chris Duhon och vidarebefordra Earl Clark från Orlando The Magic handlade också vakt Jason Richardson till Philadelphia. The Magic kommer också att få en andra omgången utkast välj från Denver nästa år, en första runda val från Denver eller New York 2014 , En villkorlig första rundan plocka från Philadelphia och en villkorlig andra omgången plocka från Lakers 2015 och en villkorlig första rundan plockning från Lakers i 2017 Orlando kommer också att ha ett 17 8 miljoner handels undantag att använda under det närmaste året. När Howard faktiskt kommer att göra sin debut till Lakers, efter säsongsändande operation i april, och om han kommer tillbaka i Los Angeles nästa säsong förblev mysterier i slutet av hans presskonferens. Just nu handlar det om idag och jag är här med Lakers och det är det enda som betyder något, sa Howard när han frågade om han skulle skriva under en långsiktig affär med Lakers nästa år. Vad som än händer ett år från och med nu ska vi vänta Fram till den tiden Just nu handlar det om Lakers och jag börjar färskt Jag är glad att vara här och det är det enda som spelar roll nu. Men det var också osäkert när han skulle rensas av läkare för att återvända till domstolen. Flera källor berättade för ESPN att Howard förväntas missa början på den ordinarie säsongen när han fortsätter att återhämta sig från operationen bakåt. Min hälsa är bra, Howard sa att jag mår mycket bättre och mycket starkare varje dag jag ser fram emot att läkaren säger att du är fri att spela Jag kan inte vänta på den dagen. Howard och Kupchak var optimistiska den dagen kunde vara innan Säsongöppnaren men gjorde inga löften. Vi ska se vad läkaren säger, sade Howard. Om jag är redo för att öppna natten kommer jag att vara där men jag kommer inte att skynda på det. En baksida är väldigt seriös, så jag kommer att ta mig tid och se till att jag är 100 procent För att jag vill ge alla 100 procent jag vill ge allting allt jag har. Kupchak, som hade två backoperationer under sin spelarkarriär, sa att Howard var tillbaka, men han var övertygad om att Howard skulle återvända till domstolen tidigare än några Projicerar efter att ha pratat med Howard s läkare. Vi är mycket säkra på att han kommer att vara tillbaka, säger Kupchak. Vi hoppas att han är tillbaka för lägret. Vi hoppas att han är tillbaka för att börja säsongen, men vi vet att han kommer att vara tillbaka och spela på en hög nivå på Kupchak var inte lika definitiv på Howard som undertecknade en långsiktig affär med laget nästa år och medgav att Lakers ännu inte har diskuterat en förlängning med honom och tog en spelning som Howard kommer att skriva om med laget nästa år Efter att han upplevt en säsong i Los Angeles med lagkamrater som Kobe Bryant, Steve Nash och Pau Gasol. Vår känsla var, oavsett vad någon säger, låt oss bara få honom till Los Angeles och vi tar chansen. Kupchak sa att det är organisationen, ägandet, staden Los Angeles, vår förmåga att vinna spel, kring Dwight med spelare Det kommer att göra det lättare för honom att spela spelet och inte behöva betala en last som kanske inte är rättvis. En källa som informerades om Howards planer berättade för Marc Stein att All Stars-centret verkligen kommer att vara fast vid hans avsikt att spela ut 2012-13 säsongen utan att förlänga hans kontrakt så att han kan bli friagent den 1 juli 2013 Att göra den rutten kommer att göra det möjligt för Howard att bestämma hur bekväm han är i Los Angeles innan han bestämmer om man ska skriva om sig med Lakers eller gå med i Dallas Mavericks , Som kommer att ha den erforderliga lönekaptenutrymmet för att underteckna Howard och som fortfarande är en av sina favoritdestinationer från sin ursprungliga lista över tre lag Nets, Lakers och Mavericks. Om Los Angeles inte tränar för Dwight, kommer Dallas att vara där och väntar på honom, berättade källan för Stein. När Howard inte skulle begå sig till Lakers förbi denna säsong, lät han som en spelare som såg fram emot att lära av Bryant, Nash och Gasol och en dag tar över tennarna av Lakers. Jag vill vara en bra ledare och jag har möjlighet att lära av det bästa i Kobe om hur man leder ett lag, sa Howard. För att vara en bra ledare måste du lära dig att följa Jag ser fram emot att följa i Kobe Bryants steg i hur han leder ett lag och Steve Nash och Pau Jag ser fram emot att lära mig mycket av de här killarna eftersom jag en dag vill vara den kille som leder laget till ett mästerskap och det här är en perfekt tid att Starta. Lakers tog av avtalet och på något sätt höll Gasol i gång - något som många inte trodde när Lakers började bli omnämnda i Howard-handelsmixen. Handeln meddelades under semifinal matchen i Spanien och Ryssland vid olympiska spelen Gasol Gjorde 16 poäng, vilket hjälper det spanska laget att nå guldmedaljen med en 67-59 vinst. Gasol erkände att han kämpade för att hålla sitt fokus fullt ut på Spaniens seger. Det var svårt för mig att blockera det helt, sade Gasol. Howard sa en rapporterad telefonsamtal han hade med Bryant förra säsongen som ursprungligen soured honom på att komma till Lakers var tidigare och att han pratade med Bryant på torsdagskväll och gjorde Hans bästa Bryantimpersonering för att förmedla vad Bryant berättade för honom. LA är glad att ha dig, sa Howard och imiterar Bryant. Du är en del av laget nu och vi ser fram emot att få den här ringen nu, jag är glad för dig. Man är överallt med jag är glad för dig. Den första spelaren han pratade med sedan handeln och ser fram emot att prata med andra och arbeta på hans impersonations av Gasol och Metta World Peace. Bryant, under tiden proklamerade snabbt Lakers är låsta och laddade för att ta tillbaka titeln. Jag kommer nog att spela två eller tre år. Då är laget hans, sade Bryant från London, där han hjälpte Team USA till guldmedaljsspelet i London Games tidigare fredag. Jag är upphetsad för franchisen eftersom nu har de en spelare som Kan bära franchisen bra efter att jag är borta Detta borde vara hans och han skulle vilja acceptera den utmaningen. För de senaste fyra månaderna har Howard blivit rehabbing tillbaka i Los Angeles och vistas på hotell i Beverly Hills. Den relativt korta pendeln från hans Hotell till Lakers träningscenter i El Segundo gjorde det möjligt för Lakers att schemalägga en presskonferens samma dag som handeln gjordes officiell av ligan. Det fanns en massa fans och paparazzi som omringade hotellet som Howard lämnade för presskonferensen fredag. Att sitta ner på hotellet i fyra månader är väldigt tufft för någon som jag själv, sa Howard att jag uppskattar verkligen saker mer än jag gjorde före operationen. Jag är bara glad att vara här i LAI. Jag har varit här i fyra månader, och det har varit Hemma för mig Det var fantastiskt Jag började gå runt Beverly Hills och varje dag hade jag den här damen som alltid skulle komma och säga: Kom till Lakers Kom till Lakers Om hon tittar, är jag här. När Howard fick En rundtur i Lakers träningsanläggning, stannade han när han såg Larry O Brien-troféerna i busskontoret med utsikt över träningsdomstolen. Det första var att när vi kom hit för att träna, berättade de för oss att de inte är de riktiga troféerna, sa Howard. När jag kom dit sade de att de var troféerna som jag var, snälla låt mig röra en som jag inte gjorde Vet att de var de riktiga trophiesna, så det var därför jag var där uppe. Röra på troféerna och göra några önskningar. Howard höll också Buss 2002-mästerskapet och inspekterade det innan han tittade upp på mästerskapsbannorna kring träningsdomstolen och leende igen när han såg ut Ner på hans Lakers jersey. Detta har varit en tuff sommar men det är slutligen över, Howard sa att jag ser fram emot att börja färsk här idag och göra historia här för mig själv och organisationen Tack för att du har satt upp med mig under den här tiden. Det kommer att bli bättre. Information Från ESPN Tidningen s Chris Broussard och ESPN Senior Writer Marc Stein och Dave McMenamin och Ramona Shelburne och Associated Press användes i denna rapport. Wimbledon var inte helt redo för en annan tjeckisk jordbävning efter den oförskämda uppsägningen av Rafael Nadal Men under hela tiden Av en uppsättning på Center Court sände utsikterna att förlora den försvarande mästaren på dag fem en skakning genom turneringen som inte verkade helt otrolig med den rådande stämningen. Vad som helst annat kan sägas om David Nuttall, han är inte en man Att ta den enkla vägen Steelmaker s son från Sheffield lämnade sin grundskola vid 18 i tårarna av en recession, när allt som verkligen betydde att han fick ett jobb, slog han sin väg att bli sol Icitor via nattskola och en examen vid korrespondenskurs och landade bara Bury Norths parlamentariska säte efter tre misslyckade försök. Everton fans kan uppmuntras att lära sig om de senaste utvecklingen om Landon Donovan. Missed ett spel igår kväll Undrar vad det senaste Nyheter om NBA är i morse Morning Shootaround är här för att försöka möta dessa behov och hålla dig på vad som hände runt ligan sedan dagen vände. Den ena omgången att titta på Vi var mer än lite jazzed runt dessa delar för Igår kväll s Clippers-Pacers spel från BankersLife Fieldhouse En matchup av två av NBA s elite inte bara vad gäller rekord, men också när det gäller defensiv akumen och unga All Star-talang Blake Griffin på Clippers och Paul George på Pacersna Spelet levde upp till hype under första halvleken, men i det tredje kvartalet lagde Clippers sin vilja på Pacers och hade byggt en kraftig 17-punkts ledning i fjärde kvartalet Indiana visade s Ome hjärta och gjorde en sen laddning för att komma tillbaka i spelet, men övergripande var det alla Clippers i andra halvleken. Nyhet på morgonen. Pauls fasta hand sparar vint På papper var vad som var torsdagskvällens spel Clippers - Pacers spel i Indiana som pitted två av NBA s bästa lag mot varandra Även om Pacers höll det nära som vi detaljer ovan, tog Clips kontrollen halvvägs genom fjärde kvartalet och verkade ha denna en saltad bort Indiana gjorde en sen laddning medan Klippstarterna vilade på bänken, men när Chris Paul kom tillbaka i spelet slog LA äntligen vinsten för bra Dan Woike i Orange County Register förklarar hur CP3 lade sin vilja på Pacers innan sakerna gick ur kontroll. Clippers var upp med 17 poäng över Indiana Pacers med mindre än sex minuter att spela Spelare leende på sidelinjen, dansar till musikblåser och gör sig redo för att fira en fin vägseger. Längre än tre minuter senare hittade Clippers themse Lves kämpar för att hänga på, när Pacers rippade av en 13-0 köra för att skära ledningen till fyra. I situationer som detta lutar Clippers på punktvakt Chris Paul för att få saker att hända, och torsdag på Bankers Life Fieldhouse, gjorde han inte T låt hans lag ner i en seger i 99-91. Jag älskar bara att se honom ta över sådana spel, sa Chauncey Billups att det är något du är välsignad att ha, eller du är ledsen att du inte har det. Hoppa skott över Tyler Hansbrough och kom till fälgen för en akrobatisk högerhänge. Sedan med ledningen på fyra och mindre än en minut gick Paulus förbi Indiana s Lance Stephenson samtidigt som han slutade Indianas momentum och chanser för en comeback. You Jag måste hata att förlora, sade Paul. Vid något tillfälle måste du sakta ner allt och säga, det är vinnande tiden. Reporter Howard vill spela i 2016 Spel Dwight Howard led en säsongsslutande ryggskada under 2011-12 och, Som sådan missade inte bara 2012 playoffs, men också OS 2012 så han kunde Återhämta sig Även om ryggen och en ny skada en ömt höger axelhål t hade honom att spela på sin högsta nivå denna säsong för Lakers, Howard förutser en fullständig återhämtning vid någon tidpunkt och har redan satt sin syn på att spela för Team USA i 2016-spelen , Skriver Dave McMenamin of. Los Angeles Lakers stor man Dwight Howard, som vann olympisk guld med USA i 2008 Pokerspel men var tvungen att sakna förra sommaren s London Games samtidigt som han återhämtade sig från operationen bakom sig och sa att han ville vara tillbaka på laget I 2016. Inget tvivel sa Howard på torsdagen när han frågades om han ville spela i Brasilien. Hur blir han 30 år när nästa OS kastar sig? Han uttryckte besvikelse över att han inte kunde gå för back-to-back-guldmedaljer i sommar , Precis som Lakers lagkamrat Kobe Bryant kunde göra på grund av ryggen operation han genomgick i april. Jag blev pissed off, sade Howard att jag var arg jag inte kunde spela i slutspelet jag var arg jag kunde inte spela i OS I Var förbannad Jag såg fram emot att gå till London Jag såg fram emot att göra en stor lopp i slutspelet förra säsongen, så jag var inte så glad över det faktum att jag var tvungen att ha operation och saknar mycket basket. Howard sa att han har upprätthållit ett förhållande med USA Basketball administrerende direktör Jerry Colangelo. Han är cool med mig. Howard sa att han alltid varit någon som jag trodde mycket på och han har alltid stött på mig. Han sa att han fick en inbjudan från Colangelo att spela på 2012-laget före hans ryggskada. Kallade mig och frågade mig om att gå med i laget i london, sa Howard att vi såg fram emot det han var en av de första personerna som kontaktade mig och frågade mig om jag ville spela jag var väldigt mycket glad över det jag ville spela han sa , OK. Colangelo kommer att vara uppdrag att inte bara fylla i en roster för Rio de Janeiro utan att hitta en ny tränare. Mike Krzyzewski berättade för ESPN Radio i veckan att han inte kommer att utgå från sin coachningstjänst med Team USA när hans årstid på Duke slutar. Rapportera Bulls, Amundson i samtal Veteran Stor man Lou Amundson tillbringade de första 30 spelen i säsongen med Minnesota Timberwolves men bad om att klippas av klubben när hans speltid föll. The Wolves tvingade, släppte honom den 8 februari och Amundson har letat efter en ny trupp sedan Sedan Chris Tomasson rapporterade att fyra lag Bulls, Knicks, Celtics och Heat följde Amundson från och med i morgon, men tjurarna har framkommit som favorit, skriver Marc Stein of. The Chicago Bulls är i samtal med Louis Amundson om att signera veteranmakt framåt, enligt ligakällor. Ett beslut väntas på fredagen. Källor berättade med tjurarna och Amundson s agent Mark Bartelstein planerade att prata om specifika. Bulls letar efter en extra stor man med Taj Gibson Sidled av ett förspänt vänster knä Och Chicago har precis tillräckligt med plats under sin hårda lönkapten på 74 307 miljoner för att underteckna Amundson, som är berättigad att spela för tjurarna i efterseasonen eftersom han avstod från Minnesota före Fredag ​​s 11 59 PM ET deadline. Williams hitta sin väg i Minnesota Efter att ha en solid reserv roll de första nio spelen i säsongen, andra årets Wolves framåt Derrick Williams var mer eller mindre rider på tallet i december och januari Skador på Kevin Love Nikola Pekovic och Andrei Kirilenko tvingade Williams tillbaka i rotationen i mitten av januari och han har plockat upp sitt spel sedan Williams ligger i genomsnitt 10 6 ppg och 5 4 rpg den här säsongen men i sina senaste 10 matcher har de uppmärksammats till 16 0 och 9 0 respektive Jerry Zgoda från Star Tribune har mer på Williams resurgance. Timberwolves framåt Derrick Williams återvände hem till Los Angeles för torsdag s match mot Lakers inte exakt en förändrad man men känner sig annorlunda säkert. Bara mer självsäker verkligen , Sa han. Hans statistik i sina tidigare fem matcher 18 8 poäng och 10 6 returer berättar en del av historien. Chick Rick Adelmans beslut att utarbeta ett potentiellt spelvinnande spel för honom på tisdag i Phoenix suggar Ts Williams har tjänat lite mer förtroende Williams var ett av två alternativ på en lek som slutade med Alexey Shved saknar en körning uppehälle i övertidssumman. Fram till nyligen kämpade Williams för att hitta sin väg och tjäna Adelmans tro på en liga där Nej 2 övergripande val förväntas göra så mycket mer från sin första dag. Under de senaste två veckorna har Williams levererat dubbel-dubbel tre 20-poängs, 10-rebound-spel i sitt senaste fem in i torsdagens spel som är nästan nattliga prestationer Av Kevin Love, Wolves skadade All-Star som Williams har ersatt som startkraft framåt. Williams credits Kärlekens största attribut återhämtar sig för hans senaste spel Rebounding är verkligen det som fick mig att gå, han sa att försöka få varje rebound har fått mitt självförtroende Upp, inte riktigt knackar ner skott Jag är inriktad på det defensiva slutet och försöker få så många återställningar som möjligt. NYCYMI s om natten Om vi ​​ville det kunde vi kalla det hej-titta-på-vilket-Blake-Griffin - did av nig Ht gav sin höjdpunktsrullspel Vi kan inte ändra namnet, det är självklart så länge, men Griffin får nöden idag ändå för två fantastiska sylt.

No comments:

Post a Comment